sobota, 18 października 2014

Cool Spots #1

Czas zacząć nowy cykl, który sumiennie był planowany od dłuższego czasu- mianowcie COOL SPOTS! Co jakiś czas będę wstawiała miejsca, które są godne polecenia.
Będą to przede wszystkim miejsca beauty, takie w których można będzie na każdy możliwy sposób się upiększyć. Ponieważ sama mieszkam w Poznaniu, będą to głównie miejsca ze stolicy Wielkopolski.
Jako pierwszy chciałbym przedstawić wam salon stylizacji paznokci ÉCALAIR - w Poznaniu mieści się on na ulicy Langiewicza 2/11. Éclair to miejsce w którym wszystko co Ci podpowie wyobraźnia, stylistki przeniosą za pomocą farbek, lakierów i hybryd na płytkę paznokcia. Kwiatki? Kryształki Svarowskiego? Broszki? Wzorki? Ombre? Wszystko co dusza zapragnie wyląduje na Twoich paznokciach.
Już w momencie gdy usiadłam na krześle podczas swojej pierwszej wizyty i wyciągając dłonie, wiedziałam, że dobrze trafiłam. Bez sprecyzowanego konceptu co właściwie chcę na swoich paznokciach i w jakim kolorze, dwie godziny o mało nie wpadłam pod samochód patrząc z niedowierzaniem. Paznokcie zostały wpierw wydłużone za pomocą żelu i szablonu, który pozwala ustalić długość i kształt paznokcia. Po wydłużeniu czas na wybranie koloru ewentualnych zdobień.
Z całej gamy kolorów i wzorów zdecydowałam się na klasyczny, bladoróżowy kolor ze zdobieniem niczym prawdziwe arcydzieło - kwiatki z czarnego akrylu, które kształtem przypominały piękną rzeźbę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz